torsdag 12 september 2013

Madeleine

Jag valde att läsa boken Madeleine som är skriven av författaren
Kate McCann
Varför jag valde just denna bok är för att den verkade väldigt hemsk men också väldigt intressant. Jag valde den också för att jag tror att man kommer bli väldigt fäst i boken så att man inte vill sluta läsa den.
Men mina förväntningar om denna bok tror jag är att den kommer bli väldigt dramatisk och väldigt sorgsen speciellt eftersom att det är en sann historia. Jag tror också att den kommer bli lite svårt att läsa denna boken för att det är så hemskt, det som har då har hänt.

Boken börjar med att pappan förklarar hur deras liv var innan de åkte på en familjesemester och hur han och hans fru träffade varandra och att det har tre barn. Alltså lite fakta om deras familj kan man säga. Hur deras liv var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar